چه درمان هایی برای کلیه های شکست خورده موجود است

جمعه 16 تير 1396
ن : lafee

چه درمان هایی برای کلیه های شکست خورده موجود است

کلیه ناکام به این معنی است که کلیه شما دیگر برای انجام کار خود برای حفظ سلامت بدن نیست. علاوه بر این کلیه شکست خورده باعث می شود بیماران بیمار برخی از تغییرات در بدن خود را، مانند خارش پوست، سردرد، اشتهای ضعیف. به این ترتیب، بیماران مشتاق می دانند چه درمان هایی برای کلیه های شکست خورده در دسترس هستند.

در حال حاضر، دیالیز و پیوند کلیه هنوز دو درمان اصلی در درمان بیماری کلیه است. اگر چه آنها اثرات سریع را برای کاهش سرعت پیشرفت می کنند، اما باعث می شود بیماران از یک سری عوارض جانبی نیز رنج می برند. از این رو، آنها تمایلی به انجام دیالیز یا پیوند کلیه ندارند.

در چین، پزشکی چینی به طور گسترده ای برای کمک به بیماران در درمان بیماری های کلیوی مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، بسیاری از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی مطرح شده اند و این درمان ها دارای عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران در کاهش پیشرفت بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر به عنوان آنجا که ممکن است. در صورت نارسایی کلیه، زباله ها و سموم فوق العاده ای ایجاد می شود که در بدن شما ایجاد می شود و این می تواند دلیل اصلی بیماری کلیوی باشد. بنابراین، یک درمان به نام Toxins-Removing Treatment برای پاک کردن سموم و پسماندهای مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ می شود، زیرا دفع سموم و زباله نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. اولویت درمان این است که بهبود عملکرد کلیه را از طریق گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، تنظیم فشار خون، انتقال التهاب و انعقاد خون.

علاوه بر این، درمان های دیگر از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، فشرده سازی داغ، درمان با بخار، طب سوزنی برای درمان کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

با کمک این درمان ها، وضعیت کلی بیماری می تواند بهبود یابد و پس از آن برخی از نشانه های مسمومیت مانند خستگی، سردرد، گرفتگی عضلات بطور اساسا زنده می مانند. آیا اکنون از کلیه شکست خورده رنج می برید؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5533.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه درمان هایی برای کلیه های شکست خورده موجود است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.